SAYANG DIA !!

SAYANG DIA !!
tak laju pun okay =)

Wednesday, 23 January 2013

HIDUP MEMBUJANG =)

assalamualaikum ,
hye korang . apa khabar ? sehad ? da makan ? buad apa ? .. hee . kalau boleh banyak lagi nak tanya .
sebenarnya takda idea nak buad apa . hey nak bagitahu ni aku rindukan kawan kawan lama semasa di sekolah  MELTEV . hee . tak lupa juga budak budak PLKN . apa citer korang kayt sana ? mesti da gelap da muka korang kan . kepada kawan baik aku semasa di sana MEK , ZUL ,CHIP and TOKAN . hahah . hope korang happy at sana . awek awek PLKN !! tak sempat nak usha korang . hahah . kayh lhaa mahu keluar nak bermain futsal bersama kawan kawan aku di TAMAN MERAK MAS .best main dengan diorang . bubye
assalamualaikum

Sunday, 22 July 2012

bulan ramadhan bulan yang mulia

assalamualaikum . alhamdulillah . akhirnye aku masih dapat menyambut ramadhan . hari ini genap 2 hari kite berpuasa . insyallah tahun ni aku akan puasa penuh . amin . es0k hari pertame aku kerja . mesti penat kan . biasa lhaa adat lhaa kerja katekan . sebenarnye takde idea nak tulis saje jer gatal tangan . heheh . kayh lhaa . selamat menyambut ramadhan al-mubarak kepada umat umat islam semua . assalamualaikum .....

Saturday, 14 July 2012

h0i h0i =)

assalamualaikum .
hey apa khabar ? sehad k0rang ?
alhamdulillah sekarag niy aku b0leh biase kan dengan semua niy . 
ade 0rang cakap kat aku ' Stop being a playboy ' . hahah
amb0i hina sangat ker aku niy . 
ni nk ckp aku memang suka berkawan s0 berkawan dengan
perempuan tak kesah kan . 
tapi tu cerita da lame lhaa . saje jerk nak kenang kenang . hahah
baru balik dari HANG dengan kengkawan . 
sampai sane semua da blurr nk buad ape . hahah
beli co0lbl0g minum sambil jejalan . buad tak tahu suda kan . 
ramai jugak yang tur0n tapy bnyak pulak yg tutup aurat. astagfirullah . berd0sa aku teng0k aurat dye . hee .
buad mase sekarang niy malas pulak nak fikir pasal c0uple-2 niy better f0cus pade SPM yg akan datang niy . h0pe sangat lulus .
tapi KEJAYAAN tak akan datang tanpa BERUSAHA kan . s0 berusaha lhaa if nak berjaya kayh .
kayh mahu keluar main futsal . hee
bubye k0rang . il0vehers0muchh !

Saturday, 12 May 2012

suka suka

assalamualaikum .
saja jer nak gatal gatal tangan  . hahah
tadi teng0k tweet dye pen0h ayat ayat hampeh . hahah
kesiann . biasa lhaa tu . dalam perhubungan mesti ada gad0h gad0h ,
lepas tu baru ade suka suka . tak ke bet0l tu . heheh
ni nak g0yak sikit . petang tadi target nak pergi
DP . sampai jer dp parking pen0h . aduhhh hancur nyer hatiku ini . hahah
member kate dye lapar . fyi member aku per0t x pernah nk kenyang
lapar jerk kije dye .t0k sdap an ati dye ajak g mkn mee g0reng mamak .
hampir setengah jam cari kedai mamak tu . hahah . name jerk d0k melake tapi x tahu jalan . hahah.
lastly jumpe gak . da smpay ape lagi 0rder lhaa mkann . aku 0rder r0jak .
sedap yang teramat tu sbb mkan 2 pingan tu . hahah .
kayh lhaa sampay disini shaja . 0whh yer luper pulak kepade sese0rang
yang telah menc0nteng kain saya semasa di kelas diharap jangan lhaa nk berpaling muke sangat kayh ;{)

kayh bubye . luftc y0u ! hahah

Saturday, 28 April 2012

assalamualaikum ~

uyt uyt . lama sudah aku engak mengupdate bl0g kan . 0whh yar apa kabar kawan kawan ku semua ada baek engak ? heheh . aku pingen bilang yang aku sbenarnye kangen bangat sama k0rang d0ng . hahah . da da meluat pulak aku .
perhhh . da lama jugak eyh aku tak update bl0g .
untung lhaa . bl0gs masing masing shemart shemart belaka . aku nyer semp0i jer k0yt ;(
baru balik dari teng0k b0la di REST0RAN INFASHA MAJU . maju sangat ker rest0ran tu ? hahah . maju derr rest0ran tu ramai jugak yang datang kat situ . harge p0n leh tahan .
sedapp je lepak at sane tetibe terfikir lark nak buka kedai makan sendiri .
derr . untung derr buka kedai makan niy .
insyallah ada rezeki ada lhaa kan kan .
ab0ut aku . hurmmm . tak tahu lah tetibe malas pulak nak fikir pasal c0uple c0uple niy .
better berkawan lagi bag0z kan kan . tapy terfikir gak b0ley ker aku s0l0 jerr .
susah nak buat keputusan .
pape p0n f0cus t0 spm .
kepada k0rang yang amik spm ta0n niy sem0ge berjaya yer .
ingat juga kepade yang sedang bercinte tu sayang sayang jugak pelajaran jangan lupa .cehh . bajet baek lhaa niy . hahah
ergghhh . jel0us nyerr teng0k masing masing ade c0uple .
teringin nak bercinte tapy sape lhaa nak aku yang tak seberape sempurne niy kan . hurmm . sedih nyer aku .
kayh lhaa da cukup panjang niy . heheh .
st0p here .
bubye k0rang .
 rampungingsung matekaji semarnginseng . hahah

Friday, 2 March 2012

assalamualaikum

assalamualaikum .
hye kengkawan n t0 all reader . lame gak aku x update bl0g niy .
ape kabar semua sehad ? h0pe k0rang sehad lhaa kayh .
hey kepade f0rm 5 ta0n niy . amb0ii .. sume nyer seb0k bercinte kan . hehe
c0uple c0uple gak jangan lupe ta0n niy SPM n last bersek0lar . yeahh .
bagi aku skarang niy terfikir nk sangat habis sek0lar . nak tahu naper ?
habis sek0lar jer terus aku nk kuar pergi ja0h dari melaka
sebenar nye takde lhaa ja0h mane p0n . hee . saper nak ik0t ?
lepak brunei j0m .
reas0n : x sangg0p teng0k dua pasangan sweet sgt sgt .
perlu pergi ja0h ja0h h0pe dia suka . awk awk . saya sunyi biler awk tiada disisi saya .
dulu dulu kite selalu text kadang kadang awk k0l saya kadang saya k0l awk .
kite text sampay da xd t0pik kan awk . tapy skarang masing masing da diam .
yelar . awk kene bahagia kan bf baru awk jugak kan . t0 NUR FADZRUL  aku  caya
kau b0ley jaga dia . s0 jaga lhaa dia sebaik yg mngkin kayh .
kau tahu kan aku sayang dia sgt sgt bkan k0 jer tapy sume k0t da tahu .
igt dia paling pantang lau kite tnye bnyak kali lau dia sayang kite ker tak .
n dia suka makan pedas pedas s0 lau k0 kuar ngan dia 0rder dia nasi g0reng cili padi
sbb tu mkanan fav dia . dia suka c0klat klau nk amik aty dia bagy dia c0klat msti dia suka .
n satu agi dia x suka 0rang yg suke mara mara n kuat jele0us sbb sikap tu
akan buad dia rase x selesa n rase cepat B0SAN ngan kau . igt yer kawan .
NURUL HAZIRAH  . awk gedik . awk manje . awk suka buad muke masam . kadang kadang
saya rase saya berckap ngan dinding biler brcakap ngan awk cause awk suka
trfikir sesuatu . awk ape p0n sikap awk saya tetap sayang awk xyrra shaxyyra . h0pe
awk bahagia kayh . jaga diri kayh awk . xm0 nakal nakal kayh .
il0vey0u f0rever nurul hazirah . assalamualaikum .

Wednesday, 15 February 2012

kije sek0lar + si dia

asalamualaikum ..
hey k0rang apa kabar ? agak lama aku tak update bl0g kan . al maklum lhaa
busy kate kan . heheh . waktu sekarang k0l 3 pagi tapi mata ni sikit
tak ngant0k . baru lepas buat kije sek0lar p0nat weyh . lenguh tangan den menulis .
tngah hari tadi blik sek0lar tr0s pegi stadium dngan pakaian sek0lar sume .
aku tahu kalau balik dulu mesti tak b0le kuar . heheh .
tujuan nak g sane sebab si dia sur0h aku pegi .
tapiii ... sampay jerk sane lepak lepak kejap ttbe ad 0rang datang .
dia pergi tinggalkan aku .hmm
meski pun pada waktu tu aku snyum tapi dalam hati ini hancur sangat . 
budak laki h0ki layak ke final s0 kene lhaa teng0k t0k spp0rt dye0rang .
aku rasa pada masa tu aku lhaa yang pling d0wn skali .
teng0k dia mesra jerk ngan 0rang tu siap amik gmbar bagai . huhh .
semakin lama aku kat sana semakin perit aku rasa . untung ad fatin n kengkawan tenkz k0rang .
pada waktu malam tu pulak aku g sek0lar saja jer lepak lepak . aku bagy dia makanan aku tahu mesti dia lapar s0 aku bagi lhaa dia bekal . aku tahu dia suka makan yg pedas pedas . sebab tu aku bagi  ayam masak sambal . sedap tak awk ? masa nak bagi dia mkanan tu . aku teng0k jer muka dia sumpah nk nanges tapi aku tahan t0k tak nak mintak simpati dari dia  . aku cepat cepat ckap ngan dye aku gerak dulu . seri0us awk saya tak b0le terime sume ni . hmmm . setiap kali tatap wajah awk mesti saya sedih . dalam hati ni kata andai lhaa aku dengan dia lagi mesti aku appy giler time tu .
tapi ape nak buat dia da milik 0rang . n aku pulak st0p gnggu rlati0n -rang laen .
awk awk meski p0n bur0k mane awk lyana saya percaya lhaa awk saya tetap tggu awk smpay saya da x d at dunia niy agy . awk saya sayang awk sgt sgt . il0vey0u m0re mama !
-> bak kata awk 'kalau ade j0d0 tak kemana' . itrust y0u sygs ..

Monday, 2 January 2012

tak puas cakap face t0 face bangang

assalamualaikum .
wey musibat yang menganggu relati0n aku . mane kau ? kau ingat aku tak0t dengan kau
ade jerk p0int kau nk buad kan aku gad0 dengan dia aku kuar pegi kedai kjap p0n kau nak bagy tahu .
memang muka kau tak tahu malu lhaa geng . kau suka awek aku .
try lhaa sendiri tak payah lhaa nak bur0k bur0k kan aku .
kau ingat niy, aku tahu saper yang cakap tu . memang kau xkan selamat .
selama ini aku punye jage relati0n aku tiba tiba kau pulak yang nk hhanc0r kan relati0n aku .
s0ri lhaa stupid . muka kau memang tak tahu malu . seri0us sekarang niy aku bengang gilerr .
wey !! siallll . cakap lhaa puki . aku h0t pulak lhaa lhanat . niy first time aku maki maki mcm niy tau .
s0ri kpade pembace entry aku . tapy seri0us babe aku tgah mnyirap tahab cipan siall .
sia sia jerk aku nk buad baek klau 0rang asyik pandang aku jahat jer .
n kepade NURUL HAZIRAH ingt niy saye sangg0p tak maen futsal malam niy demi awak
mcm niy awk buad kat saye . tenkz bebanyak .
try t0 d0 the best .
aku benci kau yang telah memp0rak perande kan hbungan aku .
setannnn !!!!
t0 all reader c0z ckap kasar .
nurul hazirah il0vey0u s0 mucchhhh .

Thursday, 29 December 2011

N0 BL0GGER !

N0 BL0GGER ! 0KAY BUBYE ! SALAM !

sayang maafkan aku =((

assalamualaikum .
hey k0rang pagi yg sunyi . hurmmm . rindu kat k0rang and rindu dekat sidia .
dah tak tahu ape lagi nk buad hanye menadah tangan dan berd0a sahaje supaye hati dye masih terbuka untuk aku . yeahhh . aku tau aku niy menyakit kan hati je kan .
Seri0us aku nk dye bhagia walaup0n aku merana . aku sangg0p ! NURUL HAZIRAH apelagi yang pat0t saye buad supaye awak memaafkan saye ? hurmmmm .
saye tau awak menyampah sangat sangat kat saye .plizzz xyrra bagy peluang kedua . memang tak suke jadik camniy . hurmmmm . sayang saye xad pape p0n ngan dye lhaa . bet0l . swear !
lagi 1 hari lagi nak genap 3 bulan kite bersame . saye xnk ianya berakhir smpay dsini .hurmmm . benci sangt sangat time time mcm niy , huhh . s0me0ne plizz t0l0ng aku ! terlalu bnyk d0sa aku dekat kau .
BABY MAAFKAN B SAYANG !
IREALLYL0VEY0US0MUCHHH !!

Wednesday, 21 December 2011

hey hey hey !!

-> assalamualaikumm . hyee kawan kawan , sepupu sepupu , sedare sedare . hee . n hyee ! buah hati sye . hee .da lame x update bl0g niy . tak tau ape nk buad at bl0g ak niy .hey k0rang camne cuti panjang niy best ? hee . bagy bdak bdak f0rm 3 kamiz k agkt result kan . hahah . habis lhaa k0rang . aku d0a kan k0rang berjaye yerkk . igt bace d0a bnyak banyak . hahah ,. mcm lhaa aku x tau . =p
m0od = huhh xseberape nk baek lhaa .
aku un x tau . xyrra menyepi ntah x tau lhaa naper . x kan tid0 k0t . lau dye tid0 camne bley 0n9 . pelik jerk . takpe lhaa tggu tggu n tr0s mnunggu . setia lhaa kate kan . hee . n agy satu kpale berat sangat niy buad kali pertame nyer dalam ta0n niy aku termuntah muntah . huhh . amp0n maap dipinta kepade NURUL HAZIRAH kerana saya matikan ph0ne . perlu rehad sebentar . awk mara saye ? skarng niy k0l x agkt mcj x berjawab naper u ? mcm mcm u niy tau . pape p0n nty i kej0t kan u k . u , u nk tau tak skarang niy i rindu u sangat sangat tau . ape laa yang u buad skarang niy yerkk . u u jngn nkal nkal k . amalkan tid0 awal yerkk . k lhaa perlu st0p . nk tid0 kpale da x larat . hurmm .
bubye . salam .
BABY SAYANG SANGAT SANGAT KAT U TAU <3 <3

Friday, 16 December 2011

S0RIIII

ASSALAMUALAIKUM
. hey kengkawan alhamdulillah sampay jugak ak kat MELAKA  . rindu sama k0rang terutama skali gf kesayangan aku . hee . NURUL HAZIRAH . bby maap kan b yerr . tu jerk yg mampu ak kate kan . hurmmm . banyak sangat salah yg saye buad kat awk kan . NURUL HAZIRAH you kn0w i really l0ve y0u tau . plizzz xm0 lhaa camniy k . satu malam x tid0 tggu u text 0r call i . hurmm . ape perlu saye buad skarang niy t0l0ng lhaa saye ..plizzz cntct saye blik . seri0us sunyi x d awk tau . B0SANNNNN !!! . TANGAN awk camne da 0k ker l0m ? jngn lupe mkn tau awk mmg ssah nk mkn kan . ishhh . kang lau da skit bru tauu . ingat tau makan . 0kay need t0 st0p . bubye . SALAM
NURUL HAZIRAH IL0VEY0USOMUCH .
muuaaxxxxx !!!

Wednesday, 14 December 2011

CAMER0N HIGHLANDS .. yeahhhh

huhh .
bru pagi tady sampay CAMER0N . smpay smpay jerkk hujan perhhh klau da d0k at atas bkit tambah pulak dngan hujan jawapan nyerr mmg berasap lhaa mul0t ak kan .. hahah .wait wait XYRRA awk sungg0h nakal yer skarang . siap lhaa awk lau saye da blik mlake nty . hey baby imiss y0u lhaa . gilerr kan saye niy . hee .
baby ape lhaa yang baby buad tu kan ? hurmmm . k lhaa i need t0 st0p . k0rang yang d0k at bukit katil tu . tggu ak tau . il0vey0uall .
kpade tunang saye yg trcinte . hahah . tunang lhaa sgt kan . bwekkk .
saye sayang sangat sangat kat awk tau ..
il0vey0us0muchhh .
muaaxxxxx !!

Sunday, 11 December 2011

b0san nyer hari niy :((

weyyyy ... b0san nyerr hari niy . xtau nk buad ape . 
0n9 n update bl0g jerkk . nk kuar rase mcm malaz jerkk . yeahhh . eck malam bert0lak mninnggal kan MELAKA . bubye MELAKA aku nk merantau jap g perakk . yeahhh . xlame p0n mngkin 3 hari jerk .try try cari awex kat sane mzti c0mel c0mel kan . hahah . gurau jek . mati ak lau dye bace entry niy . hey baby bucuk . saye setia tau . hee . perasan lebih . tapy mmg bet0l p0n . hari niy x tau naper dngan dye ttbe jerk cam nk xnk jerk lyan ak hari niy . add masalah k0t . xpelar xnk kacau . lau da 0kay dye cntct lhaa tu . hari niy rase nyer nk ajak bdak bdak maen ftsal mlam lhaa . kengkawan FUTSAL j0m . j0m lhaa . j0m lhaa . hari niy ak x kan tyt0 nyerr . b0ley lhaa plizz .
NURUL HAZIRAH klau da 0kay cntct cntct lhaa yerkk .
IMISSY0US0MUCH
IL0VEY0US0MUCH
BUBYE

Thursday, 8 December 2011

0MBAK RINDU

my fav s0ng . lagu niy mmg sdih giler . hang dngan my family angkat n dngan si dia tg0k wayang . citer 0MBAK RINDU  . cmment ? best giler citer tu . mmg sedih lhaa kan . awak dalam wayang awak asyik nyanyi lagu tu je kan . walau p0n s0re awak x sedap tapy saye suke dgar . hahah . (gurau ) . awak s0re awak sedap tau saye suke dgar s0re awak .awk skarang niy ape awak tgah buad kan ? saye x prnah berhnti terfikir kan awk tau . setiap kali saye dgar lagu tu mezti saye tringat mase awak nyanyi kat dlam wayang tu . hurmmm . rindu gila gila kat awk tau . k lhaa sampay dsini jerk . puas sikit da luah kan . huh . bubye . il0ve my family agkat n il0vey0u NURUL HAZIRAH .
muuaaxxx !!!

Wednesday, 7 December 2011

ADAKAH SALAH SAYA ?

6 HB hang bersame same family agkat n a special iaitu tunang saya NURUL HAZIRAH . hahah .TUNANG ker ? yek0t . sy0kk nyer kuar dngan dye0rang makan same same . lepak same same . kalau b0ley ak nk bersame dye0rang slalu tapy nk buad cmne kan mmg kene balik rumah gak .XS nk balik k0l 6 ptg tapy ak halang dye . aku kate balik lhaa lmbat sikit dye p0n ik0t jerkk . waktu mnunjukkan jam 6 ptg kpale masing masing penad berfikir nk buad aper . ttbe RASYIQAH memberi idea t0k tg0k wayang citer 0MBAK RINDU  . perhhh mule mule aku xnk tg0k tapy biler da tg0k BEST gak citer tu . si dia x habis habis nyanyi lagu citer tu kat tlinge aku . tapy aku suke sgat dgar dye nyanyi sedapp gilerr s0re dye . tenkz SAYANG c0z nyanyi lagu tu kat saye face t0 face agy . lepaz abiz wayang da malam . sume da blik  . akak XS msti mara glerr c0z blik lewat mlm . hermmm . biler aku da smpay rumah aku tggu dye text tapy x text p0n . dalam kepale 0tak niy asyik terfikir jerk mezti dye kne mara kan . hurmmm . risau risau . hari niy satu hari dye x cntct aku . hurmmm . ak syak nset dye kne rampas . awak s0ri yerkk . lau saye x halang awk mzti xkan jadik cmniy kan . s0ri sangat sangat . mezti awak benci sangat kat saye kan ? its 0kay . mmg pat0t lhaa awk benci saye . saye mmg x gune . slalu bagy awk msalah . s0ri SAYANG xdpat bagy awk kbahagiaan .
il0vey0u all .
awak terserah kat awk nk maap an saye atau x saye xnk pakse awk .
skali lagy saye mnx maap sgt sgt .
il0vey0u s0 much sayang<3 <3 <3

Saturday, 3 December 2011

HINA SANGAT KAH AKU NI ?

YA ALLAH .
hina sangat ker aku ni sampay sampay 0rang buad aku begini .
pedih gilerr biler time camni .ape aku niy x cuk0p baek ker ?
aku da c0be yang trbaekk da t0k kawan aku . ape balasan nyer yang aku dapat ? niy ker balasan nyerr . plizzz lhaa .
ape pat0t aku buad ? pat0t ker aku lepaz kan dye ?
shittttt !!
mmg tak lhaa kan .
aku SAYANG sangat sangat kat dye . seri0us lhaa aku kate takde perempuan laen yang b0ley gantikan tempat dye babe . 2bulan da berlalu mcm mcm cubaan yang kite tempuhi . dan aku masih amirul irwan tiada ape p0n yg berubah . huh . waktu mnunjukkan jam 3.10 pagi . n mate aku sikit un xmngant0k ad jerkk terfikir sesuatu .hurmmm . semua da besar kan n da b0ley berfikir da kan s0 berfikir lhaa sebel0m melakukannyer k . renung renung kan da selamat beramah . assalamualaikum !

~cubaan dalam perhubungankan kene lhaa tempuhi kan . KUAT KAN LHAA IMAN AKU NIY . AMINN .

Thursday, 1 December 2011

b0san b0san dan b0san

mulekan dengan bismillah .
hey kawan kawan lame dah aku x update bl0g kan kan . huh . cuti yang memb0sankan . time sk0lar nk cuti biler time cuti nk sk0lar . hermmm . bengang sekejap . hey hey cuti cuti niy x d plan kerr ? dengar citer budak budak bukit baru ea 6 ary bulan niy ? nk ik0tt !! nk sangat jumpe k0rang rindu giler dekat k0rang tau . mezti sk0lar sane sunyi kan c0z x d aku . hahah . prasan lebih . tapy mmg bet0l kan 6 ary bulan niy aku akan usahe kan t0k kuar yerr kawan kawan . kuar kuar n kuar jerkk kije aku niy ape nk jadik niy . ishh3 . kepade kekasih yang yang dicintai  (perhhhh jiwang si0t)  hahah . awk best d0k sane ? kejap kejap kuar kan sayang . hermmm . jangan nakal nakal tau tu lhaa ayat yang slalu saye ckap at awak . awk h0pe 6 ary bulan niy b0ley lhaa kuar k sayang . saye rindu rindu rinduuuu san......gattt kat awk tau . k lhaa st0p sampay disini kang makin meluat pulak 0rang yang bace niy kang . hahah . bubye k0rang . jumpe dkat sane yerkkk . il0vey0uall .n
my baby bucuk il0vey0us0much sayang . hee .
miss kat kau tau . hermmm . bubyeeee . =))
di akhiri dengan alhamdulillah .

Sunday, 27 November 2011

3 hArI 2 BUlan

assalamualaikum !!
perhhh diam diam agy 3 hari nak mas0k due bulan kite c0uple kan . nk sampay 2 bulan niy kan awk mcm mcm masalah yang kite dapat kan . tapy sume masalah tu awak yg slesaikan . terharu giler saye . hee . awk awk mezti awak da banyak bersabar dengan saya kan . yurpp awk kate saye niy panas BARAN . saya p0n x tau wak saye niy panas BARAN ke ape . awk saye SAYANG awk . awk SAYANG saye ? ermm . awk saye berharap sangat yg hubungan kite niy kekal sampay biler biler .tapy j0d0h di tangan tuhan kan . kite hanye mampu merancang tuhan yang mnentukan . saya selalu c0ntr0l awk kan . saya tau awk mezti fikir mcm tu kan . hermm .awk tujuan saya buad macam tu sbb saya xnk kehilangan awk saya sayang awk sgat sgat . 0kay lepas niy saya xakan c0ntr0l id0p awak agy k . GEDIK ? hee . awk saya suke panggil awk GEDIK kan sbb ape saye panggil awk camtu sbb awk c0mel biler saye pnggil macam tu tau . heheh . arap awk x kesah . awk sekarang niy saye RINDU SETENGAH MATI at awk tau . hermmmm . ingat kan semalam b0ley lhaa jumpe tapy nk buad camne kan awk bz time tuh . h0pe lepaz niy b0ley lhaa ite jumpe k SAYANG . awk lhaa permpuan yang membuad kan saya JIWANG  mcm niy tau . hahah . pape p0n saye harap AWK PEREMPUAN YANG TERAKHIR BAGY SAYE . INSYALLAH . awk igt niy saye tak AWEK yang laen slaen awk tau . saya SETIA at awk s0rang jerk . bangge diri lhaa pulak . hee . k st0p sampay sini . MY FAMILY agkat . L0VEY0UALL  . n my
MAMA IL0VEY0US0MUCH SAYANG .
hee . bubye . salam

Thursday, 24 November 2011

c0py n paste :((

- Dulu sbelum couple, time awak nk usha sye-
: awk slalu msg sye pgi, ptang, siang, malam :)
: wlaupun topup sye blambak, awk sibuk nk topupkan sye :)
: bergayut ngan sye stiap mlam, smpai trtido :)
: kalu boleh ari ari nak jmpe sye :)
: slalu tnye sye ngah wtpew, dh mam blum :)
: mse saya mrah, awk slalu wat sye ktwa smpai trlupa yg sye ngah mrah :)

- Bile kite dh couple, makin lama makin awk berubah-
: satu ari nk dapat msg dri awk, payah giler. kdang kadang rse cm msg ngan patung :(
: topup dri awk dh xd dh, sye xkesah pun sbb sye bleh topup sndiri :(
: mlam sye call, bru brpew mnit ckap, awk dh mnguap ngantuk, penat. xper sye suh awk tido :(
: nak jumpa, fuhhh payah dh kan. kdang kadang otak sye pkir pew lah awk wat smpai busy sngat :(
: dh xd dh msg tnye2 uh lagi :(
: bile sye mrah, awk lebih ske ckap "ske atilah"

- awak, wlaupun awk lyan sye mcm uh. sye tetap syang awk, tapikan sye takut sngat yg ksabaran sye trhenti satu ari nanti- That's all.

FAMILY SAYA

FAMILY SAYA
ini larr family bahagia aku teng0k sume muke appy jerkkk .